El Detectiu Conan - Episodis disponibles a la web de l'SX3

Hola! Com esteu? Us vull explicar la situació actual del blog. Molts de vosaltres em pregunteu on es pot veure la sèrie a partir de l'episodi 940 que és l'últim episodi publicat al blog. Ja ho vaig dir fa temps, l'apartat d'anime porta molta feina, perquè quan m'eliminen els episodis els he de tornar a pujar a una pàgina externa i s'han d'enllaçar més de 900 episodis i això ho he fet molts cops i ja estic cansat. Així que un cop m'eliminin els enllaços l'apartat d'anime s'eliminarà. 

I molts em pregunteu on es pot veure la sèrie de forma legal, online i sense descarregar: és la web de l'SX3, teniu disponibles els episodis nous del 941 al 1039 i com estan disponibles, encara no els pujaré a Telegram fins que no caduquin de la web. Un cop s'hagin caducat els pujaré a Telegram. Això ho faig per donar suport al doblatge i que prefereixo que li doneu visualitzacions a la web de l'SX3 perquè vegin l'audiència que tenen els episodis.

Fa unes setmanes em van eliminar l'apartat de pel·lícules i openings/endings per incompliment de drets d'autor. Vaig tornar a publicar els dos apartats, però el Blogger me'ls tornava a eliminar. Així que he decidit només posar l'enllaç per descarregar les pel·lícules i els openings/endings. Ja no hi haurà forma de veure-ho online, perquè el Blogger ho detecta com incompliment de drets d'autor. 

Espero que ho entengueu, gràcies per llegir-me!

Cliqueu a la imatge per veure els episodis